Come with me and take the train



Kommentarer
Postat av: Fexxe

Du är fantastisk!



Jag blev så glad när jag såg att du postat Happy Station, jag laddande ner en Italo-disco samling förra veckan och där var den med, jag lyssnade på den på väg till jobbet igår!



You and me, we were meant to bee!



Idag skolkar jag och ligger i sängen och tittar på din YouTube-kanal.

2010-01-11 @ 14:20:19
Postat av: Rex

Ja italo-disco är bra skit, får lite perioder då och då när jag peppar det som fan. Musikvideosarna är dessutom så gott som jämt helt fantastiska!



Låter gött det! (även om min youtube-kanal kanske inte är den mest innehållsrika hah)

väntar fortfarande på matvideon fö!

2010-01-11 @ 17:53:28
URL: http://ifyoureintoit.blogg.se/

Yes?:

Who are you?:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0